Ga naar hoofdinhoud
Op de klaverjasavond kwam ik met Jos Kaarsemaker in gesprek over bestuurswerk en hij vertelde enthousiast over de plannen die ze hadden met de IJsclub. Jarenlang ben ik penningmeester geweest bij de LTO en het begon te kriebelen om bestuurswerk weer eens op te pakken en voor ik het wist zat ik in een geleende blauwe sweater voor de fotograaf.
Eigenlijk heb ik meer met (water)skiën en volleyballen dan met schaatsen, maar de ijsclub organiseert zoveel activiteiten, dat ik me vast wel ergens nuttig kan maken.
Het lijkt me leuk om met de enthousiaste bestuursleden nieuwe activiteiten te organiseren, voor zowel jonge als iets minder jonge dorpelingen en zo samen de vereniging bloeiend te houden.
Zelf heb ik een tulpenbroeibedrijf en dus in de winter druk bezet, maar ik ga ervan uit dat er in de voorbereiding genoeg te regelen valt.
Groeten Hans van der Gulik